Trwa kolejna edycja Turnieju Miast 2016. Internetowy plebiscyt organizowany jest przez Zumi.pl. Bochnia znajduje się wśród miast, na które można głosować, w poprzedniej edycji Miasto Soli zajęło 24 miejsce.
W 2015 r., w poprzedniej edycji plebiscytu, Bochnia uzyskała 742 głosy, zajmując 24 miejsce. Ważną zasadą zabawy jest to, że jedna osoba może oddać tylko jeden głos. Tak jest również w obecnej edycji.
W chwili pisania tego artykułu, Bochnia miała 14 głosów. Prowadzą Gołdap (1126 głosów), Ustrzyki Dolne (717) i Wolsztyn (499).
Link do głosowania na Bochnię – tutaj.
Plebiscyt trwa do 7 listopada.
Zwycięstwo w plebiscycie gwarantuje wiele korzyści promocyjnych.
————————–
Laureatowi Plebiscytu – za zajęcie pierwszego miejsca – przyznana zostanie nagroda w postaci oferty przeprowadzenia kampanii promocyjnej dla miasta (gminy), w serwisie Zumi.pl oraz portalu Onet.pl o cennikowej wartości 200 tys. PLN netto, według załącznika nr 1 do niniejszego Regulaminu. Organizator udzieli Laureatowi 99 (dziewięćdziesiąt dziewięć) % rabatu na ww. kampanię.
Laureatowi Plebiscytu – za zajęcie drugiego miejsca – przyznana zostanie nagroda w postaci oferty przeprowadzenia kampanii promocyjnej dla miasta (gminy), w serwisie zumi.pl oraz portalu Onet.pl o cennikowej wartości 100 tys. PLN netto, według załącznika nr 1 do niniejszego Regulaminu. Organizator udzieli Laureatowi 99 (dziewięćdziesiąt dziewięć) % rabatu na ww. kampanię.
Laureatowi Plebiscytu – za zajęcie trzeciego miejsca – przyznana zostanie nagroda w postaci oferty przeprowadzenia kampanii promocyjnej dla miasta (gminy), w serwisie zumi.pl oraz portalu Onet.pl o cennikowej wartości 50 tys. PLN netto, według załącznika nr 1 do niniejszego Regulaminu. Organizator udzieli Laureatowi 99 (dziewięćdziesiąt dziewięć) % rabatu na ww. kampanię.
Laureatowi Plebiscytu – który otrzymał największą liczbę głosów – przyznana zostanie nagroda specjalna w postaci oferty przeprowadzenia kampanii promocyjnej dla miasta (gminy), w serwisie zumi.pl oraz portalu Onet.pl o cennikowej wartości 50 tys. PLN netto, według załącznika nr 1 do niniejszego Regulaminu. Organizator udzieli Laureatowi 99 (dziewięćdziesiąt dziewięć) % rabatu na ww. kampanię.
Więcej szczegółów w regulaminie – tutaj.