Podstawową zasadą, jaką się kierujemy jest założenie że nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych czy adresowych użytkowników tego serwisu.
Prenumerata biuletynu
Zaprenumerowanie elektronicznego i bezpłatnego biuletynu należącego do serwisu mojaBochnia.pl wymaga podania w odpowiednim formularzu swojego imienia, nazwiska i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej. Adres e-mail jest niezbędny do tego, aby można było wysłać danemu czytelnikowi numer czasopisma.
Twoje Dane Osobowe
Twoje dane osobowe, które podasz przy okazji wysyłania komentarzy do artykułów, odpowiedzi na forum itp. są dostępne dla wszystkich odwiedzających strony zawierające te informacje. Niestety nie mamy możliwości zabezpieczenia Cię przed osobami prywatnymi lub firmami, które mogą wykorzystać te dane do przesłania Ci nieokreślonych informacji. Dlatego dane te nie podlegają Polityce Prywatności. W związku z tym prosimy Cię o przemyślenie jak się podpisać, zanim to zrobisz.
Cookies (Ciasteczka)
Niektóre obszary serwisu mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji. Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla jego użytkownika i jego danych. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.
Partnerzy
Polityka Prywatności nie dotyczy serwisów i firm, których dane kontaktowe podane są w niniejszym serwisie.
Komentarze
Opinie wyrażone przez społeczność w postaci komentarzy do artykułów, nie zawsze są zgodne z naszymi opiniami.
Reklamy
Prosimy zwrócić uwagę, że nie możemy brać na siebie odpowiedzialności za zamieszczone reklamy. Kupujący powinien być ostrożny odpowiadając na reklamę, bądź wysyłając pieniądze. Wprawdzie przykładamy sporą wagę do tego, aby reklamodawcy, którzy publikują tu swoje reklamy byli wiarygodni, ale nie możemy odpowiadać za ich czyny. Dane adresowe jak i szczegóły oferty każdego reklamodawcy można uznać za pewne tylko w momencie publikacji.