Konkurs redakcji branżowego miesięcznika „Wiadomości Handlowe” na najlepsze sklepy w Polsce rozstrzygnięty! Delikatesy nr 2 PSS Społem w Bochni wyróżnione w konkursie.
Zwycięzcy otrzymali prestiżowe wyróżnienia „Market Roku 2010” podczas uroczystej gali finałowej, która odbyła się w środę 20 stycznia w warszawskim Hotelu Sheraton. Impreza zgromadziła ponad 200 najważniejszych ludzi polskiego sektora handlu spożywczego.
Jak informuje serwis wiadomościhandlowe.pl – współzawodniczące o tytuł Market Roku 2010 placówki podzielono według wielkości powierzchni sprzedaży i według formuły organizacyjnej – oddzielnie filie przedsiębiorstw lub spółdzielni i oddzielnie sklepy niezależne oraz franczyzowe. Oprócz opinii audytorów, jurorzy brali pod uwagę takie „twarde” dane ekonomiczne, jak: obrót netto, miesięczny obrót netto z metra kwadratowego powierzchni sprzedaży, średnia wartość koszyka zakupów, przeciętna marża netto czy koszty personalne.
Spośród 24 finalistów 24-osobowe jury pod przewodnictwem prof. Witolda Orłowskiego, wybrało zwycięzców w każdej z ośmiu kategorii.
LISTA ZWYCIĘZCÓW KONKURSU „MARKET ROKU 2010”
Kategoria I – MAŁE i ŚREDNIE SKLEPY SPOŻYWCZE
(powierzchnia sprzedaży do 100 mkw.) niezależne lub zrzeszone w sieci franczyzowej
Sklep Spożywczy „U Kachny”, ul. Strumykowa w Zielonej Górze
Kategoria II – MAŁE i ŚREDNIE SKLEPY SPOŻYWCZE
(powierzchnia sprzedaży do 100 mkw.) filie sieci sklepów
Delikatesy nr 2 PSS Społem w Bochni, Bochnia, ul. Rynek
Kategoria III – DUŻE SKLEPY SPOŻYWCZE
(powierzchnia sprzedaży 101-300 mkw.) sklepy niezależne lub zrzeszone w sieci franczyzowej
Market „Kinga” – sieć Chata Polska, ul. Chrobrego w Otyniu koło Nowej Soli
Kategoria IV – DUŻE SKLEPY SPOŻYWCZE
(powierzchnia sprzedaży 101-300 mkw.) filie sieci sklepów
Delikatesy Sezam, ul. 1 Maja w Tarnobrzegu
Kategoria V – SUPERMARKETY
(powierzchnia sprzedaży 301-2500 mkw.) supermarkety niezależne lub zrzeszone w sieci franczyzowej
Intermarché, spółka Elimar, ul. Dąbskiego w Gryficach
Kategoria VI – SUPERMARKETY
(powierzchnia sprzedaży 301-2500 mkw.) filie sieci sklepów
Alma Market, ul. Podgórska w Krakowie
Kategoria VII – HIPERMARKETY
(powierzchnia sprzedaży powyżej 2500 mkw.) Real, ul. Puławska w Warszawie
Kategoria VIII – SPOŻYWCZE SKLEPY SPECJALISTYCZNE
Nowakowski Sklepy, ul. Płocka w Płońsku