Burmistrz Bogdan Kosturkiewicz przedstawił dzisiaj dziennikarzom zestawienie faktur za prace wykonane podczas rewitalizacji Placu Turka. To w odniesieniu do „zarzutów o niegospodarność”, które wysunął niedawno podczas spotkania z prasą Stefan Kolawiński.
– Ponieważ pojawiły się wątpliwości, nawet zarzuty odnośnie niegospodarności jaka miała miejsce przy budowaniu Placu Turka – ja, jak mam w zwyczaju powałałem komisję, która zajmowała się zbadaniem rzetelności tych zarzutów. I mam wszelkie dokumenty, które zostaną państwu udostepnione po to, abyście mogli się państwo zapoznaż z tym na co środki finansowe zostały wykorzystane i jaka rzeczywista była kwota wydatków na realizację tych zadań – mówił Bogdan Kosturkiewicz.
Według przedstawionego przez burmistrza zestawienia reiwtalizacja Placu Turka kosztowała 989962,06. Dokumenty przygotował Wydział Finansowo-Budżetowy.
Zestawienie cen za poszczególne prace wykonane na placu Turka przedstawione prasie podczas dzisiejszej konferencji:
– wykonanie prac w zakresie pielęgnacji istniejącej szaty roślinnej na Placu Turka, wymiana nawierzchni ciągów pieszych: łącznie 483315,42
– nadzór inspektora nad wykonaniem prac w zakresie pielęgnacji istniejącej szaty roślinnej, projekt szaty roślinnej, nadzór nad remontem nawierzchni ciągów pieszych, nadzór nad zagospodarowaniem terenów zieleni z elementami małej architektury: łącznie 18508,85
– skanowanie map: 30,50
– zdrój uliczny, miska pod zdrój uliczny: 8412,14
– wykup oświetlenia: 14100,00
– remont oświetlenia: 50064,98
– inwentaryzacja powykonawcza: 3050,00
– zagospodarowanie terenów zieleni z elemntami małej architektury: łącznie 392480,17
łącznie: 969962,06
A co z kosztem instalacji monitoringu ?
Przecież został zainstalowany monitoring
Za ile?
Może jeszcze brakuje innych danych?!