Proszę spróbować zadzwonić na nr 14 6153266. Jest to nr rejestracji RTG i USG w bocheńskim szpitalu. Panie tam pracujące powinny obsługiwać pacjentów minimum od 8 do 15. Niestety od dwóch dni dzwonimy w tych godzinach i nikt nie podnosi słuchawki – pisze w liście do naszej redakcji Czytelniczka.
Ponieważ córka pracuje w rynku, to poprosiłam ją żeby poszła osobiście do okienka zadać jedno pytanie dotyczące badania. W okienku były 2 panie. Jedna obsługiwała pacjenta, druga układała jakieś kartoteki, przekładała pudełka a telefon cały czas dzwonił. Pani skończyła obsługiwać pacjenta, nawet nie spojrzała w kierunku dzwoniącego telefonu, poszła odłożyć jakieś kartoteki i po chwili rozmowy z koleżanką zaczęła obsługiwać drugiego pacjenta – telefon cały czas dzwonił! – relacjonuje autorka listu.
Jeśli tym paniom nie płacą za odbieranie telefonów, to może zatrudnić dodatkową osobę, która będzie mogła odbierać telefon i udzielać informacje pacjentom?? Albo zlikwidować telefony, bo po co utrzymywać dodatkowe linie, skoro nie można z nich skorzystać?? – zastanawia się.
Szpital i starosta chwalili się, że do poradni można rejestrować się przez internet, zapomnieli tylko dodać że dotyczy to tylko Poradni K (i to tylko w bardzo ograniczonej formie, ponieważ dostępne są tylko godziny popołudniowe) i tomografu. Niestety aby się zarejestrować na USG, RTG itp., trzeba mieć dużo czasu i przyjść do rejestracji – konstatuje nasza Czytelniczka.
Ze sprawą w piątek zwróciliśmy się do szpitala poprzez biuro prasowe powiatu. Jak dotąd nie uzyskaliśmy odpowiedzi.