Burmistrz ogłosił drugi nabór na szefa Wydziału Architektury, Gospodarki Komunalnej i Inwestycji. Pierwsze postępowanie nie wyłoniło osoby która spełniałaby wszystkie wymagania.
Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy):
a) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
b) wykształcenie: wyższe – techniczne,
c) wymagany staż pracy: 5 lat,
d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
e) prawo jazdy kat. B
f) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia,
g) znajomość ustaw: Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo ochrony środowiska, o drogach publicznych, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym.
2. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
a) obsługa urządzeń biurowych,
b) posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność kierowania zespołem, komunikatywność, odporność na stres, systematyczność, rzetelność,
c) dyspozycyjność.
Zgłoszenia można składać do 3 grudnia.